vrijdag 29 november 2013


Gaat niet door ..
Om 6.45 opgestaan. Vanmorgen training in Nijmegen. Mijn hoofd zit vol gedachten: hand tegen elkaars hand.. rug tegen elkaars rug.. Ze noemen dat een oefening in ‘volgen’. Nou, als het dan moet.. hoe vaak heb ik dit soort grappen nu al.. en dat voor dit kleine flutbaantje..
8.00 uur Nijmegen: een overvolle bushalte met 4 stuarts!  Even later opgehokt in de bus naar Heyendaal.
4 Trappen op. Kom je voor de training? Die gaat niet door
- T’ is niet waar..!
- Er is gemaild
- Wanneer?
- Gisteren.
 - Hoe laat?
-  19.45 uur..
- Toen had ik mijn loopavond en na het douchen om 21.30 heb ik bij wijze van oefening de laptop niet meer opengedaan.. God straft meteen!
 Lullig!
Vindt Esther ook, ze staat met een hand vol declaratiepapieren, ja ik mag ook gerust declareren, zegt ze. En een  kop chocola, zo dat lucht een beetje op.
Station Nijmegen: geen treinverkeer tussen Nijmegen en Arnhem…
Ik neem weer een kop chocola en lees: blijf je verwonderen…Dat probeer ik.
Bussen:   Bemmel en Huissen bijna aan elkaar gebouwd.
Huissen en Arnhem ook.
Station Arnhem: sprinter naar Zutphen juist vertrokken..
Half uur wachten, geen chocola.
Ik lees: topmanagers hebben een half uur meditatie nodig om hun emotionele intelligentie te scherpen. Ook daar zijn trainingen voor!
En: stijging goudprijs, profvoetballers vaker doelwit criminelen.
Op zo’n verloren ochtend leer je nog eens wat!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten